De groei van het kinderhospice is een organisch proces

Kwatro werkt vanuit een intentie. De intentie om holistische kindzorg te bieden, waarbij de vraag van zieke kinderen en hun gezin centraal staat. Alles wat wij doen staat in het teken van de realisatie van deze intentie.

We werken dus niet vanuit een vijf jaren plan, maar vanuit de intentie om dit te realiseren. Deze intentie hebben we verwoord als het DNA van Kwatro. We werken organisch. Geen rigide, vastomlijnde plannen, wel een kristalheldere intentie.

Als je iets nieuws bouwt is het chaos in het hoofd. Ideeën schieten alle kanten op. Je zet een stap. Je ontdekt wat werkt en wat niet werkt.

Je zet een volgende stap. Je ontmoet mensen die met hun ervaringen, talenten en een open hart willen bijdragen. Er ontstaan nieuwe ideeën. Eerdere ideeën lijken minder te passen en worden aangepast. En zo bouwen we samen verder en krijgt Kwatro steeds meer vorm en ontwikkelt zij zich continu om er nog beter voor ernstig zieke kinderen en hun gezin te zijn.

We bouwen Kwatro vanuit onze intuïtie. We willen trouw blijven aan wat we belangrijk vinden en wijken soms af van wat nu als normaal wordt gezien.

We stuiten soms op weerstand, maar geloven dat altijd alles mogelijk is als we ons blijven verbinden aan onszelf, elkaar en onze waarden.

We worden uitgedaagd om bij ons gevoel te blijven. Ook onze omgeving vindt er wat van en dat is ok. De inzichten die daaruit komen nemen we mee en we blijven toetsen of het voor ons goed voelt.

Door te blijven toetsen en ons niet te laten leiden door wat we al kennen of wat mogelijk onze omgeving van ons verwacht, bouwen we een stevig fundament vanuit ons hart. Daar bouwen we een veilig huis op.

handtekening team kwatro