De realisatie van een huis, net als een thuis

De ideeën hoe we het huis van Kwatro willen inrichten, blijven stromen.
Samen met de vrijwillige bijdragen van Iris Hobo krijgen onze plannen steeds meer vorm en maken we onze ideeën concreet. Met haar achtergrond als industrieel vormgever en haar missie om thuisgevoel in ziekenhuizen te brengen is “The sky the limit”.

realisatie van een huis net als thuis kinderhospicekwatroIeder samenkomen is een feestje. En dit vieren we altijd met appeltaart. Op de foto zijn we samen aan het picknicken op de locatie waar het huis van Kinderhospice Kwatro wordt gebouwd, namelijk Venrayseweg 89a te Horst aan de Maas. Deze locatie ligt mooi in het groen, dichtbij de Kasteelse Bossen en afslag 10. We gaan binnen en buiten verbinden. Werken met natuurlijk licht en willen kinderen en dierbaren het gevoel geven dat ze worden omarmt. De natuur zal centraal staan bij de inrichting van dit huis.

moodboard kwatroWist je dat ook jij je kan inzetten voor het realiseren van de inrichting van het huis van Kinderhospice Kwatro?

Denk aan medische apparatuur, bedjes, speelgoed, aankleding en inrichting van de tuin. Steunen kan door middel van tijd, geld en energie. Benieuwd? Lees meer.

Wil je een eerste indruk krijgen van de locatie en de inrichting van het huis van Kwatro?
Bekijk dan onderstaande video.