Een hartverwarmend kado van een kind

Dankbaarheid is wat we voelen als iemand vriend wordt van Kwatro en op deze manier lichtpuntjes wil brengen. Om onze dankbaarheid te tonen en omdat we onze donateurs iets blijvends mee willen geven, maken kinderen een hart voor hen. Een hart dat uitnodigt tot een gesprek en verbinding met andere mag brengen.

Blok ted en jip hartDe eerste vijf keramieken harten werden gemaakt door Jip (8 jaar) en Ted (6 jaar). Ze hebben symbolen en woorden erin verwerkt die zij vinden passen bij Kwatro. Ook hebben zij er zelf een persoonlijke boodschap erbij geschreven.
Zo hartverwarmend!

En hoe bijzonder is het dat het eerste hart is gegeven aan onze collega Lieke die met Bjorn ging trouwen. Zo willen we Lieke Oversier ook laten voelen hoe dankbaar we zijn voor al haar inzet bij het zichtbaar maken van Kwatro.

Wil jij bijdragen om lichtpuntjes te brengen voor ernstig zieke kinderen en hun gezin?
Jouw licht kan je laten schijnen door middel van geld, tijd en met elkaar. Doneer, wordt vrijwilliger of start een actie.

steun in geld kinderhospice kwatro met hartje steun door actie vrienden kwatro met handen steun in tijd kinderhospice kwatro met handjes hoog