kwatro.nl - meer dan een kinderhospice

Kwatro is meer dan een kinderhospice. In de afgelopen jaren zijn onze activiteiten op het gebied van zorg aan huis voor het zieke kind en steun voor de ouders en broertjes en zusjes uitgebreid. Met een groot team van professionals en vrijwilligers hebben we al veel bereikt en brengen we al vele lichtpuntjes. Hoe mooi is het, dat de domeinnaam kwatro.nl aan ons is gedoneerd?

Door alle ontwikkelingen en de breedte van ons aanbod dekt de naam Kinderhospice Kwatro niet meer voldoende de lading. We bieden holistische kindzorg, en het huis van Kwatro komt er voor het leven. Zouden kinderen komen te overlijden dan gaan we voor kwaliteit van sterven thuis. Als dat niet kan, dan maken we het mogelijk in het huis van Kwatro.

Dit betekent dat we Kwatro breder willen uitdragen. In ons logo en ook online gaat dit tot uitdrukking komen.

Wij zijn dan ook dankbaar dat de domeinnaam kwatro.nl aan ons is gedoneerd.

Deze domeinnaam was eigendom van Sky Internet Marketing. Voor Nils van der Knaap en zijn collega staat de naam Kwatro voor het begin van hun samenwerking en de kroeg waar hun samenwerking  die 10 jaar geleden is ontstaan.

Zij zijn van mening dat de domeinnaam kwatro.nl meer goed kan doen voor ons als Kwatro, en doneren hem daarom.
Hartverwarmend hoe de naam Kwatro voor hun start betekenis heeft gehad en dat zij deze naam nu overdragen aan Kwatro.
Nu, precies op het moment dat we ons realiseren dat we meer dan het huis van Kwatro bieden, wordt de domeinnaam www.kwatro.nl overgedragen

"Alles komt op het juiste moment"